تاریخچه شرکت :

شرکت ما در سال 1385 به نام اندیشه نوین ورنا به ثبت رسمی رسید و از همان ابتدا فعالیتمان را بر روی طراحی وب سایت و تولید نرم افزار های تحت وب متمرکز کردیم و تاکنون مفتخر به همکاری با بیش از 200 شرکت دولتی و خصوصی گشته ایم.

چشم انداز :

مجموعه بیدسان همواره در حال حرکت به سمت ایده آل های ذهنی خود است، آرمان هایی که فراتر از محدوده مرزها و تفاوت ملل در پی راهی نو برای ارتباط و تعامل بیش از پیش بین افراد و جوامع است، جهانی بدون مرز ... نگاه ما به رقبا : ما بخش قابل توجهی از موفقیت خود را مدیون همکاری با شرکت های همکار هستیم. از این رو برقراری ارتباط دوستانه و منطقی ،همکاری های مشترک و متقابل و توسعه تعاملی دو جانبه با همکاران را در اولویت کار قرار داده ایم.

نگاه ما به مشتری :

مشتری همان نقشی را در کسب و کار ما دارد که اکسیژن در زندگی . ما به اهمیت و مقام مشتری در کسب و کار بخوبی واقفیم و مشتری مداری را محور اصلی فعالیت های گروه بیدسان قرار داده ایم. بر این اساس پاسخ دهی موثر به نیاز های مشتریان و جلب خشنودی مشتریان هدف اصلی فعالیت های ما به شمار می رود.

سرمایه های انسانی :

میانگین سنی افراد تشکیل دهنده ی گروه ما زیر 30 سال است. از این رو عناصر خلاقیت، نوآوری، چابکی و انعطاف پذیری که از جمله ی مشخصه های جوانی محسوب می شوند ، در گروه ما ( بیدسان ) بشکل کاملا محسوس جلوه گری می کند.

محتوا تبلیغات 7