
انعطاف پذیری بالا
شما می توانید از این سایت ساز برای اطلاع رسانی ، گالری عکس ، سایت فروشگاهی ، سایت خبری ، وبلاگ ، سایت دانلود و... استفاده کنید

پشتیبانی از زبان های مختلف
در صورت گسترش سایت شما سایت ساز بیدسان می تواند از چند زبان مختلف بطور نامحدود پشتیبانی کند

تعریف چند مدیر و سطح دسترسی
شما در سایت می توانید چندین مدیر با سطح دسترسی متفاوت داشته باشید، همچنین کاربران را نیز می توانید به چندین سطح از دسترسی تقسیم کنید

عضویت کاربران
کاربران شما می توانند در سایت ثبت نام کنند و با توجه به سطح دسترسی خود از امکانات سایت برخوردار شوند

گالری سایت
شما در گالری سایت ساز به راحتی می توانید آلبوم های مختلف ایجاد کرده و عکس های خود را بارگذاری نمایید

تعداد نامحدود بخش و صفحات سایت
شما می توانید برای سایت خود بخش های مختلف ایجاد کرده و به طور نامحدود در آن صفحه بسازید

ماژول دانلود فایل
شما در سایت ساز دارای یک ماژول دانلود فایل می باشید که توسط آن می توانید فایل های خود را برای دانلود عموم مردم منتشر کنید

امکان نظردهی کاربران
کاربران سایت در تمام قسمتهای سایت می توانند کامنت گذاشته و شما را از نظرات خود باخبر سازند
با مدیریت ارتباطات مشتریان "بیدار"، آمار فروشتان را متحول کنید.
مدیریت ارتباط با مشتری ؛به همه فرآیند ها و فناوری هایی گفته می شود که در سازمان ها و شرکت ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ مشتریان فعلی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می رود.
دغدغه تمام مدبران سازمان ها و مدیران فروش، افزایش فروش با کمترین هزینه ها می باشد.با توجه به تحقیقات به عمل آمده 80% خرید در دنیا از طریق تبلیغ شفاهی انجام می شود.از این رو برای بهره مند شدن از این سهم از خریداران بایستی بتوانیم مشتریان خود را به مشتریان وفادار سازمان خود بدل کنیم تا از این رو این دست از مشتریان ما در واقع مبلغان ما در جامعه باشند.
مدیریت ارتباطات مشتریان بیدار، به شما این قابلیت را می دهد، تا مشتریان خود را به مشتریان وفادار بدل کنید
داشبورد:
- دسترسی تمام امکانات نرم افزار در قالب منو
- نمایش نمودار مشتریان ه تفکیک VIP و...
- نمایش تعداد رویدادهای جدید در قسمت رویدادها
- نمایش پیغام های دریافتی جدید
- نمایش قرارهای ملاقات امروز
- نمایش فرصت های (سرنخ تجاری) موجود برای فروش
- نمایش وظایف امروز شما
- امکان چت با افراد آنلاین در سیستم اعم از مشتری، مشتری احتمالی و همکاران
مشتری:
- درج مشخصات کامل شرکت کارفرما بهمراه فرد مرتبط
- نمایش لیست تمام مشتریان با امکان تفکیک هر یک از دسته های مشتریان
- امکان ارسال پیامک بصورت گروهی و انفرادی با تفکیک دسته ی مشتریان
- امکان ارسال ایمیل بصورت گروهی و انفرادی با تفکیک دسته ی مشتریان
- صندوق دریافت پیام های کاربران وب سایت
- امکان جستجوی یک مشتری یا یک گروه از مشتریان
پرونده:
- نمایش لیست تمام پرونده های موجود
- نمایش وضعیت پرونده بر اساس سیاست های تعریف شده توسط سازمان
- نمایش درجه ی الویت هر پرونده
- ایجاد پرونده جدید به تعداد نامحدود
وظایف:
- نمایش لیست وظایف ساخته شده توسط شما
- نمایش لیست وظایف
- امکان ایجاد وظیفه جدید برای خود و دیگر همکاران به تعداد نامحدود
- امکان مشخص کردن زمان آغاز و پایان وظیفه
- مشخص کردن اولویت درجه اولویت وظیفه
- مشخص کردن وضعیت هر وظیفه
- امکان مشخص کردن زمان یادآوری از طریق ایمیل یا پیامک
قرار ملاقات:
- امکان افزودن قرار ملاقات جدید
- امکان ارجاع قرار ملاقات به فرد دیگر
- مشخص کردن افراد درگیر در این قرار ملاقات
- نمایش لیست قرارهای ملاقات شما
- امکان تنظیم سیستم یادآوری خودکار با ارسال پیامک و ایمیل به تفکیک کارفرما و افراد درگیر در قرار ملاقات
- مشخص کردن وضعیت قرار ملاقات و نتیجه ی حاصل شده
گزارشات:
- امکان ریپروت دهی مشتریان بر اساس نوع مشتریان، تاریخ تولد، جنسیت، نحوهی آشنایی، استان و شهر
- امکان ریپروت دهی پرسنل بر اساس جنسیت، نام فرد، قرار ملاقات ها، کمپین ها و فرصت هایی که فرد یا افراد مورد نظر در آن درگیر بوده اند
- امکان دریافت ریپورت از پرونده ها بر اساس؛ کارفرما، یک دسته از مشتریان، محصول، نام برند و وضعیت پرونده
- بررسی علل عدم رضایت؛ یک کارفرمای خاص، شایع ترین علل عدم رضایت، بررسی علل نارضایتی در پروسه زمانی مشخص و ...
امکانات پرسنل:
- امکان تعریف کاربر جدید به تعداد نامحدود
- تعریف سطح دسترسی برای هر کاربر توسط مدیر
- امکان ارسال ایمیل و پیامک به صورت گروهی و انفرادی
- مشخص کردن وضعیت هر کاربر: فعال، مرخصی، ماموریت و...
فرصت ها:
- لیست فرصت های موجود در سازمان
- ثبت فرصت های جدید به تعداد نامحدود
- امکان مشخص کردن مبلغ پیش بینی شده، تاریخ پیش بینی شده
- مشخص کردن پروسه فروش و درصد احتمال فروش
- ثبت نحوه ی یافتن فرصت و کمپین مربوطه
طراحی کمپین:
- تعریف کمپین های متعدد
- مشخص کردن هدف اصلی کمپین تبلیغاتی
- مشخص نمودن وضعیت کمپین بهمراه تاریخ آغاز و پایان
- مشخص کردن فرد طراح کمپین و افراد درگیر در آن
- مشخص کردن بودجه ی تعیین شده، هزینه پیش بینی شده و درآمد پیش بینی شده
- ارزیابی بعد از کمپین؛ هزینه ی صرف شده، درآمد حاصل شده و ملاحضات
و امکاناتی نظیر:
- تعریف پروژه برای افراد درون سازمان
- امکان ثبت محصولات با جزئیات کامل مرتبط با سازمان
- امکان صدور فاکتور
- تعریف پنل مشتری برای برقراری ارتباط مستقیم مشتری با مسئولین سازمان
- تعریف پنل عدم رضایت برای اندازه گیری میزان رضایت مشتریان
نظرات شما