Your browser's cookie functionality is turned off. Please turn it on.
طراحی سایت در گیلان | بیـــدسان
با سایت ساز بیدسان خالق وب سایت خود باشید
کاربری آسان و لذت بخش
7 روز ضمانت بازگشت وجه!
ظاهر گرافیکی زیبا با رنگ بندی متنوع
1 گیگا بایت هاست اختصاصی
دامنه .IR رایگان
اطلاعات بیشتر »
مشاوره و برند سازی الکترونیک
آگاهی شاه کلید و تضمین موفقیت است و دستیابی به آن
مستلزم کسب علم تخصصی بهمراه تجربه عملی است.
ما شاه کلید موفقیت را در دستان شما خواهیم گذاشت....!
اطلاعات بیشتر »
طراحی وب سایت
زندگی امروز شما با فناوری اطلاعات دگرگون شده است
هر آنچه می اندیشید، با ما می تواند رنگ واقعیت بگیرد
ما رویای شما را به دنیایتان پیوند می زنیم
اطلاعات بیشتر »
نظارت بر پروژه های وب
بزودی ...
اطلاعات بیشتر »
تازه ها
نمونه کارها
محصولات
هشت صفحه ی هدایت کننده ی برتر در طراحی وب سایت

 

هشت صفحه ی هدایت کننده  ی برتر در طراحی وب سایت

 

 

      یک صفحه ی هدایت کننده ( landing page ) که به خوبی طراحی شده باشد می تواند بین کاربری که جذب محصول می شود و یا علاقه اش به آن را از دست می دهد تفاوت فراوانی ایجاد کند. 

قواعد و اصول فراوانی در رابطه با یک طراحی خوب وجود دارد. ولی وقتی صحبت درباره ی صفحه ی هدایت کننده است ، کاملا به صورت یک "علم" در می آید . این در مورد محوریت بخشیدن به طراحی و یا استفاده از طراحی صفحه ی هدایت کننده برای هدایت کردن کاربر به سمت مسئله ی مورد نظرمان است .

اولین و مهمترین امر در این مسئله پیدا کردن یک USP  واضح برای محصول یا سرویس مورد درخواست است و سپس استفاده از طراحی صفحه ی هدایت کننده برای جلب همه ی توجهات به سمت هدف اصلی (Call To Action)می باشد. این هدف ممکن است هدایت مشتری به ثبت نام در وب سایت و یا انجام یک خرید از سایت باشد . این امر از طرق مختلف امکان پذیر است مانند استفاده از فضای سفید ، کنتراست رنگ ها و یا اشاره و توضیحات بیشتر با استفاده از نشانه ها .

Header  های مشخص ، مختصر و با قدرت . استفاده از نکات کلیدی که به سادگی قابل رویت باشند از جمله ی قوانین است . صفحه ی هدایت کننده باید به صورتی چشمگیر نشانه گذاری شده باشد . بطور مثال؛ استفاده از تصویر یک قهرمان (نماد) تا بتواند توجه ببیننده را در نگاه اول جلب کند و به صورت مستقیم به محصول مورد عرضه اشاره کند تا مانع از پراکنده شدن تمرکز کاربر از موضوع شود. 

با در نظر گرفتن تمامی این مسائل ، ما تلاش کردیم در هشت مثال ویژه و تاثیر گذار از صفحات هدایت کننده ای که از وب سایت های مختلف جمع آوری کرده ایم ، نحوه ی عملی شدن این تئوری را به شما نشان دهیم.

 

• Bear CSS

شما نمی توانید CTA  وب سایت Bear CSS   را نادیده بگیرید . این وب سایت ابزاری است برای طراحان وب تا بتوانند CSS  را بسیار سریع تر و آسان تر بر پایه ی  HTML   موجود خود بسازند. این طرح ساده تمامی قوانین کلیدی طراحی صفحه ی هدایت کننده را شامل می شود . و به شما کمک می کند که به روشی بسیار ساده بتوانید یک شیوه ی پایه گذاری شده و مستحکم ، بدون دخالت دادن اطلاعات اضافی ، بر مبنای داشته هایتان بسازید . 

CTA ابتدایی آپلود HTML  یک دکمه ی نارنجی رنگ بزرگ در یک زمینه ی توسی کمرنگ است که در پایین سه آیکن قرار دارد . سه آیکنی که مراحل انجام کار را توضیح می دهند . و خرسی که طرف دیگر صفحه وجود دارد برای تاکید بیشتر با پنجه اش در حال اشاره به این دکمه است . 

 

• Squarespace

      این وب سایت معرف بسیاری از صفحات هدایت کننده ای است که از ساید-اسکرولینگ استفاده می کنند و البته محبوبیت فراوانی در میان ایده پردازان دارند .  Squarespaceقالب هایوب سایت ها را بر اساس مشترکات آن ها  و با کیفیت بالا تهیه می کند .  با اذعان به این که کاربران به نکات متفاوتی توجه نشان می دهند ، این سایت ، صفحات هدایت کننده ی  فراوانی را که با استفاده از  side-scrolling تحت عناوین مختلف از جمله " فضای خود را بسازید " ، " برند خود را بسازید" ، "فروشگاه خود را بسازید" ، "داستان خود را بسازید" را معرفی می کند. 

همه ی آن ها شامل یک تصویر / نشان از نماد مورد نظر به صورت تمام صفحه ، یک Header  بزرگ در وسط و دکمه ی هدف (Call To Action) که در قسمت پایینی آن قرار گرفته است ، می شوند . در هر صفحه ی هدایت کننده نیز یک ویدئو جهت معرفی به مشتری قرار دارد . ولی همه ی این پنج امکان در نهایت به یک هدف ختم می شوند . یکی از قاب ها را انتخاب کنید و به صورت رایگان امتحان نمایید. 

 

• GiftRocket

یکی دیگر از مثال ها برای متوجه شدن اینکه چگونه می توان از فرمول ساده ی Header به همراه نماد ها و همینطور مشخص کردن هدف اصلی، استفاده کرد وب سایت GiftRockrt است که دارای طراحی زیبایی در صفحه ی هدایت کننده اش می باشد و به خوبی در آن ویژگی های "نماد" به تصویر کشیده شده است. به این ترتیب که شکلی اصلی توسط نماد هایی از محصولات مختلف آن ها و سرویس های قابل ارائه احاطه شده  است. اما در نهایت هدف اصلی آن دکمه ی برجسته ی send the card است که به صورت تکی و با یک رنگ طلایی چشم نواز در یک پس زمینه ی بژ کمرنگ قرار دارد و تمامی توجه مخاطب را به سمت خود جلب می کند.  تمام این نماد ها و نشانه ها برای قانع کردن کاربر به فشار دکمه ی خرید است. در عین حال شما این امکان را دارید که اگر قانع نشدید به پایین صفحه بروید و اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

• Hipstamatic

در این اپلیکیشن همه چیز درباره ی به نمایش گذاشتن ویژگی های جالب از جمله ، ظاهر  ، حس برگرفته شده از  این اپلیکیشن می باشد که در حد امکان با مد روز درگیر است تا بتواند کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کند.

در بالای صفحه ، نوار اسکرول گالری،زیبا سازی این اپلیکیشن را در عمل به نمایش گذاشته است . در حالی که یک آیفون بزرگ ، در یک قاب ، قابلیت های این اپلیکیشن را نشان می دهد نوشته شده " عکاسی دیجیتال هیچ گاه تا به این حد به عکاسی آنالوگ شبیه نبوده است"

در نهایت ، وقتی شما کاملا فریفته ی محصول شدید ؛ آخرین مرحله از Call To Action فرا می رسد . در پایین آیکن بزرگ اپلیکیشن با این پیغام  قرار دارد: " دکمه ی زرد رنگ را فشار دهید و به سادگی دنیا را به زندگی خود بیاورید "

• Square

بهترین راه برای ترغیب کاربران به بخشی از جزئیات مورد نظرشان ، این است که در عوض خریدی که انجام می دهند یک هدیه ی رایگان به آن ها پیشنهاد دهید. در رابطه با این وب سایت ، کارت خوانِ این شرکت است که این امکان را برای مشتری فراهم می آورد که روند پرداخت های خود را از طریق تلفن همراه خود انجام دهد که مقدار بسیار کمتری از اطلاعات و زمان شخص را در این روند درگیر خواهد کرد.  (وارد کردن  ایمیل و گذرواژه مانع بسیار کوچکی برای وارد شدن است.

همانند Squarespace ، این وب سایت نیز دارای سه صفحه ی ورود است که به زیبایی طراحی شده اند و در راستای یکدیگر حرکت می کنند. آن دو صفحه ی ورود دیگر ، به ترتیب ، کاربر را به سمت ثبت نامِ سرویس این شرکت سوق می دهند. 

عکس های مناسبِ برجسته و CTA های بسیار مناسب که جای هیچ شکی را به جا نمی گذارد که کدام دکمه را فشار دهید.

همه ی این قابلیت ها این وب سایت را دارای یکی از درخشان ترین طراحی های صفحات فرود کرده است.

• Apple

اصلا باعث تعجب نیست که سلطان های مسلم طراحی صنعتی در کنار یکدیگر جمع شوند و چنین وب سایتی ، به واقع آراسته را طراحی کنند. سادگی غیر قابل انکار وب سایت اپل باعث شد در سال 2010 "مداد سیاه" مسابقات D&AD را ازان خود کند.

با در نظر گرفتن محصولات  روز ، صفحه ی اصلی تقسیم بندی شده به محدوده ی وسیع محصولات ؟؟؟؟؟

در کنار ستون ساده ی راهنما که در بالا قرار گرفته است ، تنها یک تصویر عکاسی شده ی ساده از محصول قرار داد ، یه سطر نوشته ی ساده و دو لینک : "بیشتر یاد بگیرید" که به صورت عمیق تری امکانات و قابلیت های محصول را معرفی می کند در حالی که لینک ویدئو در استایل اصلی اپل به نمایش گذاشته شده است.

این یک واقعیت است که این وب سایت بهترین کلاس برای یادگیری طراحی یک صفحه ی فرود است.

• Pinterest

پینترست می داند چه می خواهد و هیچ جایی برای طفره رفتن باقی نگذاشته است . به غیر از "ثبت نام کنید" چیز دیگری وجود ندارد. این مجموعه ی آنلاین به محبوبیت  برند خود و سابفه و شهرت آن انقدر مطمئن است که نگران میزان فروش خود نیست و به کاربران این شانس را می دهد تا در سایت بچرخد و تجربه ی شخصی خود را از این وب سایت به دست آورد. 

فایرفاکس از حجم قابل توجهی از  علاقمندی های شما صحبت می کند. گوگل کروم خط های سرسریِ بیشتری دارد مانند  " برنامه ی پروژه ها ، شروع کلکسیون و ... " در حالی که سافاری از شما درخواست می کند که " چیزهایی که دوستشان دارید را جمع آوری و طبقه بندی کنید " ولی تنها جا برای کلیک کردن و دست یابی به همه ی آن ها ، دکمه ی "ثبت نام کنید" است. 

• Rdio

سرویس موسیقی Rdio مثال فوق العاده ای از صفحه ی فرود را به شما عرضه می کند به همراه CTA ای بسیار ساده در بالای صفحه. تصویر اصلی و تاثیر گزار پر جنب و جوشی در لایه های رنگین کمان که با نوار بالایی همخوانی دارد ، و نوشته ی " موسیقی های جدید را کشف کنید . رایگان بشنوید" و یک دکمه ی بزرگ آبی که روی آن نوشته شده "ادامه دهید"

اگر همه ی این ها برای تحت تاثیرقرار دادن شما کافی نیست ، با اسکرول کردن به پایین شما می توانید جزییات بیشتری پیدا کنید. با توصیف کلید قابلیت ها و USP ها ، پلت فرم های آماده ، آهنگ های انتخاب شده و .... در میان یک نوار افقیِ بزرگ و با رنگی تخت. 

در نهایت ، لینک های مورد نیاز شبکه های اجتماعی ، این امکان را برای کاربرانی که به هر دلیلی ثبت نام نمی کنند فراهم می کند که با این صفحه در ارتباط بمانند . 

 

 

منبع:www.creativebloq.com     

ترجمه شده در دپارتمان طراحی وب سایت بیدسان 

بازگشت
هشت صفحه ی هدایت کننده ی برتر در طراحی وب سایت
  هشت صفحه ی هدایت کننده  ی برتر در طراحی وب سایت           یک صفحه ی هدایت کننده ( landing page ) که به خوبی طراحی شده باشد می تواند بین کاربری که جذب محصول می شود و یا علاقه اش به آن را از دست می دهد تفاوت فراوانی ایجاد کند.  ...
استخدام برنامه نویس وب و گرافیست در رشت

شرکت بیدسان (اندیشه نوین ورنا) جهت تکمیل تیم فنی و مارکتینگ خود از واجدین شرایط دعوت به همکاری می نماید.
- حداقل مدرک تحصیلی لیسانس می باشد.
- متقاضیان عزیز با مدرک کاردانی و دانشجویان، در صورت داشتن نمونه کار می توانند ثبت نام کنند.
- متقاضیان عزیز می بایست ساکن رشت باشند.
- متقاضیان  محترم درخواست خود را فقط از طریق  فرم استخدام  ارسال نمایند. 


تخصص های مورد نیاز:

برنامه نویس php
گرافیست آشنا به اصول طراحی وب 
برنامه نویس javascript 
برنامه نویس رابط کاربری (JQuery,bootstrap,html,css)
برنامه نویس اندروید
تحلیلگر نرم افزار تحت وب
متخصص پایگاه داده mysql
بازاریاب
متخصص سئو
مدیر پروژه ( آشنا به مراحل تولید نرم افزار)
مدیر فروش


فرم استخدام از لینک زیر در دسترس می باشد.
http://bidsun.ir/form/view.php?id=11007

با تشکر

بازگشت
استخدام برنامه نویس وب و گرافیست در رشت
شرکت بیدسان (اندیشه نوین ورنا) جهت تکمیل تیم فنی و مارکتینگ خود از واجدین شرایط دعوت به همکاری می نماید.- حداقل مدرک تحصیلی لیسانس می باشد.- متقاضیان عزیز با مدرک کاردانی و دانشجویان، در صورت داشتن نمونه کار می توانند ثبت نام کنند.- متقاضیان عزیز می بایست ساکن رشت باشند. ...
ده نکته ی مفیدو وخواندنی درباره کارآفرینی


کارآفرینی و نوآوری در بخش های متعدد اقتصادی مطلبی است که مدت ها در کشور ما مورد بحث است. برای گسترش واهمیت عملی شدن این موضوع در کشورمان تسهیلاتی نیز برای کارآفرینان درنظر گرفته شده است. اما مسلما در این راه برای موفقیت و امکان ادامه مسیر آشنایی با راهکار های مناسب و درست الزامی است.
ما راهکارهای کلیدی را برای کسب و کار موفق با شما در میان می گذاریم :
1.فکر کردن به موفقیت
اگر بخواهید به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید، باید آرزوهای بزرگی نیز در سر داشته باشید. هر داستانی از موفقیت با یک آرزوی بزرگ آغاز می شود. شما می بایست چشم اندازهای بزرگ را برای خود متصور باشید، این که فردی مشهور و صاحب اعتبار هستید. باید از آن چه که می خواهید بدان برسید، تصویری روشن داشته باشید و آنقدر آن آرزوی خود را در سر پرورش داده باشید که آن را کاملا احساس کرده و برایتان دست نیافتنی نباشد. به طور مثال تصور کنید که اگر در کار خود موفق شوید، چه تحولی در زندگی شما و اجتماع ایجاد خواهد شد؟ اگر کسب و کار شما به موفقیت و در آمد بالا برسد شما از چه اعتباری برخوردار خواهید شد ؟ و تا چه حد به اقتصاد منطقه خود کمک کرده اید؟

2.نسبت به آنچه که می خواهید انجام دهید پرشور و حرارت باشید
شما در راهی قدم می گذارید که در صورت موفقیت، بخشی یا تمام زندگی شما تغییر خواهد کرد. برای رسیدن به این مقصود شما می بایست انرژی و اشتیاق خود را بیش از پیش کرده و آنها را آشکار کنید.چرا باید این گونه باشد، زیرا ما همیشه نسبت به آرزوهای خود و آنچه که دوست داریم بی رحمیم. بالواقع برای آنچه که بسیار دوست داریم، تلاش لازم را انجام نمی دهیم در حالی که می بایست نهایت تلاش خود را بکنیم. یا این که اگر شما از کاری که انجام می دهید رضایت کافی را نداشته باشید آیا تصور می کنید که واقعا می توانید در آن کار به موفقیت برسید و یا در بازار رقابت امروز که هر روز بیش از پیش به تلاش و فعالیت نیاز دارد، باقی بمانید؟
 
اگر هم با همه عدم علاقه خود در کار بتوانید خود را در گردونه رقابت حفظ کنید  ولی مطمئنا به موفقیت های بزرگ دست نخواهید یافت. موفقیت های بزرگ و استثنائی در صورتی به دست خواهند آمد که ما در زمینه آن کار ، علاقه داشته باشیم که کار کنیم و یا حداقل برای آن ارزش قائل باشیم. برای کسانی که با چنین حس و حالی کار می کنند، این که مجبور باشند برای آن کار حتی 15 تا 18 ساعت در روز وقت بگذارند نه تنها خسته کننده نیست که موجب لذت آنان از کار خواهد بود. موفقیت در فعالیت های اقتصادی و مالی تنها نیازمند صبر و کاری طاقت فرسا است که تنها زمانی امکان پذیر خواهد بود که شما در مورد آن کار احساس مثبتی داشته باشید.
 

3.بر روی نقاط قوت خود تکیه کنید
بگذارید با این امر رو به رو شویم، شما نمی توانید برای همه اطرافیان خود همه چیز و همه کس باشید. هر کدام از ما نقاط قوت و ضعفی داریم. برای آن که بتوانید مفید واقع شوید، می بایست نقاط قوت خود را شناسایی کنید و بر روی آن تمرکز بیشتری داشته باشید. شما زمانی می توانید بیشترین موفقیت را به دست آورید که تلاش خود را به سمتی که در آن می توانید بهترین باشید هدایت کنید. به طور مثال اگر در فعالیت های اقتصادی ،شما در بازاریابی توانایی بیشتر دارید از آن نهایت بهره را ببرید. اما در بخش هایی از کار که در آن ضعیف هستید، کمک بگیرید و از آن ابایی نداشته باشید. اما برای تبدیل نقاط ضعف خود به نقاط قوت نیز تلاش کنید و برای آن از تعلیم و آموزش در حین کار بهره ببرید.

4. هیچ گاه به احتمالات شکست فکر نکنید
آین رند، در رمان خود به نام " اصل و سرچشمه " می نویسد، " نه این در طبیعت بشر است و نه موجودیت حیات انسان که کاری را با رها کردن آن، آغاز کند." به عنوان یک کارآفرین و پیش قدم در انجام یک کار شما نیاز دارید که هدف خود را کاملا باور کنید، آن زمان است که می توانید به آن عمل کنید. شما می بایست ایمان واعتقاد قوی به خودتان، ایده ها و نظرتان و ظرفیت های خود داشته باشید.
 
باید از سایه تردید عبور کنید و به یقین و اعتماد در کار خود برسید. هر چه قدر میزان ایمان و اعتقاد خود را افزایش دهید ، با سرعت بیشتری به اهداف خود دست خواهید یافت. هرچند که باید در این میان تعادلی وجود داشته باشد. تعادل بین اعتماد به نفس و محاسبه دقیق خطرات کار به جهت دستیابی به هدف بالاتر. کار آفرین موفق ، کارآفرینی است که خوب می تواند محاسبه کند و میزان خطر در کار را کاهش دهد تا به سود بالاتر برسد.
6. سخت کار کردن
هرکارآفرین و نوآور موفقی به سختی کار کرده است. هیچ کس به این مهم ، با نشستن و زول زدن به دیوار نرسیده است. "برایان تریسی" درباره این مطلب چنین گفته است، " شما برای بقاء خود 8 ساعت در روز کار می کنید، بیش از 8 ساعت هر قدر زمانی که تلاش شما ادامه یابد در جهت موفقیت است."  اگر از هر فرد موفقی در این زمینه سوال کنید به شما خواهد گفت که در ابتدای شروع کسب وکار خود بیش از 60 ساعت در روز کار می کرده است.
 
سعی کنید در این موقعیت تفریحات و کار های متفرقه را تا مدتی فراموش کنید، تا زمانی که حقیقتا بتوانید بر روی پای خود بایستید و قامت راست کنید. در این برحه از زمان حتما یک سفر کوتاه هم می تواند برای شما ضرر باشد. همان گونه که اشاره شد ، این گونه سخت کار کردن برای شما آسان خواهد بود اگر دیدگاه و ایده ای محکم برای اجرا داشته باشید و هدفی روشن که به دنبال آن، احساس شورو اشتیاق را در خود حفظ کنید.
 
7.مرتبا به دنبال راهکارهای جدید از طریق برقراری ارتباطات باشید
در کسب وکار ، شما با شرکتی که اداره می کنید مورد قضاوت واقع می شوید. با گروه مدیریتی که دارید ، سیستم هدایتی که درنظر گرفته اید و همچنین استراتژی های ارتباط با همکارانتان. کسب و کار هر چه قدر هم که کوچک باشد نیازمند ارتباطات و استفاده از تجارب است. می توانید در ملاقات هایی که در کسب و کار های مشترک دارید از افراد با تجربه به طور مثال در پایه گذاری بازار های خود بهره ببرید.
 
این بسیار مهم است که شما در ارتباط با همکاران فعال خود آن هایی را که می توانند به شما کمک کنند و برعکس آن ها که شما را به عقب می خوانند بشناسید. برای موفقیت در این زمینه شما همواره نیازمند داشتن مهارت برقراری ارتباط خوب و مناسب می باشید و همیشه می بایست نسبت به فرصت های جدید و امکان گسترش روابط خود هوشیار باشید.
 
8.اشتیاق به یادگیری
شما حتما نباید مدرک MBA و یا فارغ التحصیل دکترا در این زمینه باشید تا موفقیت خود را تضمین کنید. در حقیقت کارآفرینان موفقی را می توان دید که حتی در مقطع دانشگاهی نیز تحصیلات خود را به پایان نرسانده اند. مطالعات نشان می دهد که بسیاری از میلیونر های خود ساخته از هوش متوسط برخوردار بوده اند. با این وجود، به همه ظرفیت ها و توانایی های خود توجه کرده اند و به زندگی اقتصادی مورد نظرشان و اهداف شخصی خود دست یافته اند زیرا هرگز از یادگرفتن و آموزش دیدن دریغ نکردند.
 
برای موفقیت، شما باید علاقه مند به سوال کردن باشید ، کنجکاوی خود را همیشه با خود داشته باشید و همیشه علاقه مند به یادگیری بوده و آغوش خود را برای دریافت معلومات بیشتر باز نگه دارید. مسلما این علاقه در دنیای پرسرعت تغییرات تکنولوژی و شیوه های کسب و کار بسیار ضروری است.
 
9. ثابت قدم بودن و ایمان راسخ داشتن به کار
هیچ کس تا به حال نگفته است که دستیابی به موفقیت آسان است. گاهی علی رغم همه سخت کوشی ها و علایق شما ، کار با شکست مواجه می شود. اگر به گذشته بسیاری از افراد موفق امروز نگاه کنید می بینید که با دارا بودن همه خصوصیاتی که بدان اشاره کرده ایم اما شکست هایی در حد ورشکستگی را در کارنامه عملکرد خود دارند، اما به سرعت روی پای خود ایستاده اند تا آن شکست را سرآغاز شروع کاری بزرگ کنند.
 
رویکرد شما در صورتی که مبتنی بر ثبات قدم باشد و پذیرش رویارویی با شرایط مختلفی که گاهی نا امید کننده است، موفقیت نیز می تواند از آن شما باشد. این را باید بیاموزید که بعد از هر شکست و زمین خوردنی با قدرت هر چه تمام تر از جا برخیزید و کار را از سر بگیرید. استواری شما در میزان اعتماد و باوری که به خود دارید نهفته است. به خاطر بسپارید که اگر ثابت قدم و استوار باشید هیچ چیز شما را نمی تواند متوقف کند.
 
10. به کار خود نظم دهید
توماس هوکسلی گفته است، " آن چه را که باید انجام دهید آن زمان که باید انجام شود بدان عمل کنید، چه دوست داشته باشید چه دوست نداشته باشید." تادیب نفس و نظم دادن به خودکلید موفقیت در این مرحله است.  قدرت آرزوها و تمایلات شما را مجبور خواهد کرد که بهای موفقیت خود را بپردازید. آنچه را که دیگران دوست ندارند انجام دهند شما انجام دهید، کیلومترها به جلو بتازید و در جنگ تن به تن با خود به تنهایی بجنگید و برنده شوید.

بازگشت
ده نکته ی مفیدو وخواندنی درباره کارآفرینی
کارآفرینی و نوآوری در بخش های متعدد اقتصادی مطلبی است که مدت ها در کشور ما مورد بحث است. برای گسترش واهمیت عملی شدن این موضوع در کشورمان تسهیلاتی نیز برای کارآفرینان درنظر گرفته شده است. اما مسلما در این راه برای موفقیت و امکان ادامه مسیر آشنایی با راهکار های مناسب و درست الزامی است. ...
وب سایت شکم سلام [نقد و معرفی رستوران های گیلان] افتتاح شد

اولین مرجع نقد و معرفی رستوران های گیلان افتتاح شد.
شکم سلام  با هدف معرفی رستوران، کافی شاپ، فست فود، کافه سنتی، آشپزخانه و شیرینی سراهای گیلان با امکانات کامل و امکان نقد آن ها از سوی کاربران در بهمن ماه 1392 توسط گروه بیدسان متولد شد. شکم سلام این امکان را برای شهروندان گیلانی  و گردشگران به وجود می آورد تا بتوانند برای رفتن به یک رستوران باب میل خود بهترین گزینه ها رو انتخاب کنند.

 


شکم سلام بستری رو فراهم کرده تا تعامل بین مشتری و مدیر رستوران  بیشتر برقرار شود تا از این طریق رستوران دارها بتوانند از عملکردشان بازخورد دریافت کرده و در مسیر بهبود کیفیت و مرتفع کردن انتظار مشتریان تلاش های هدفمندی تری انجام دهند.
کاربران با عضویت در شکم سلام از امکانات زیر برخوردار می شوند:

 

 

  • دیدن رستوران ها با امکاناتی نظیر منو ها، گالری عکس، ویدئوها، معرفی امکانات، آدرس روی گوگل مپ و تلفن سفارش و رزرو
  • امکان در میان گذاشتن تجربیات خود از یک رستوران با دیگران و مدیران رستوران
  • امکان دیدن تجربیات دیگران در صفحه معرفی مربوط به هر رستوران
  • امکان امتیاز دادن به عملکرد رستوران به تفکیکِ کیفیت غذا، سرویس دهی، برخورد پرسنل، محیط و قیمت به نسبت کیفیت

برای دیدن این وب سایت لینک پائین را دنبال کنید.
[ شکم سلام ]

بازگشت
وب سایت شکم سلام [نقد و معرفی رستوران های گیلان] افتتاح شد
اولین مرجع نقد و معرفی رستوران های گیلان افتتاح شد.شکم سلام  با هدف معرفی رستوران، کافی شاپ، فست فود، کافه سنتی، آشپزخانه و شیرینی سراهای گیلان با امکانات کامل و امکان نقد آن ها از سوی کاربران در بهمن ماه 1392 توسط گروه بیدسان متولد شد. ...
نمایش بیشتر »
وب سایت دکتر مردانی
گرافیک: مرتضی طاهری
برنامه نویس: محمد حسین عابدینی
ویکی موبایل
گرافیک: مرتضی طاهری
برنامه نویس: علی ابراهیمی فر
خانه هنر عماد
گرافیک:ساقی انتظامی
برنامه نویس:محمد حسین عابدینی
مجموعه رایانه ولیعصر
گرافیک: احمد جوادی
برنامه نویس: محمد حسین عابدینی
ناظر فنی: آرمان رحیم زاده
مشاور طرح: نیما شهبازی
کولر گازی
گرافیک: نوید رحیمی راد
برنامه نویس: علی ابراهیمی فر
ناظر فنی: آرمان رحیم زاده
مشاور طرح: نیما شهبازی
صنایع چوب گلبند
گرافیک: ساقی انتظامی
برنامه نویس: امیر خوشحال
مشاوره طرح: نیما شهبازی
ناظر فنی: آرمان رحیم زاده
منشی طرح: فاطمه شهبازی
نمایش همه پروژه ها »
سایت ساز بیدسان نسخه Bid-2
سایت ساز بیدسان نسخه Bid-2

در صورتی که داشتن یک وب سایت خبری یا یک وب سایت مادر برای کسب و کارهای بزرگ که نمایندگی های متعدد دارند تارگت شما است.نسخه شماره 2 انتخاب مناسبی است.

کلیه امکانات نسخه شماره 1 به همراه

طراحی Inter-face اختصاصی

ماژول تعریف سطح دسترسی های گوناگون پیشرفته و سیستماتیک که شامل موارد زیر است؛

1-تعیین سطح دسترسی ماژول ها به صورت جداگانه

2-امکان تعیین سطح دسترسی به صورت جداگانه برای مدیران و کاربران

3-دارای نقش های پیش فرض(مدیریت اخبار و مدیریت گالری و مدیریت دانلود و...)

ماژول آمارگیری پیشرفته یرای مانیتورینگ بازدیدکنندگان

ماژول ارسال خبرنامه

ماژول مدیریت فایل های پیشرفته

------------------------------------

قیمت: 1،500،000 تومان



سایت ساز بیدسان نسخه Bid-3
سایت ساز بیدسان نسخه Bid-3

نسخه شماره 3 گزینه بسیار مناسبی برای سازمان ها و موسساتی است که زیر مجموعه های مجزا دارند. که هر بخش با شرح وظایف و اختیارات مشخص فعالیت می کند.

 

تمامی امکانات نسخه شماره 1 به همراه تمامی امکانات نسخه شماره 2 به همراه بهینه سازی سئو و معرفی سایت به موتورهای جستجو امکان ارسال پیامک از پنل مدیر ماژول فرم ساز با امکان ساخت فرم به تعداد نامحدود تعریف سلسله مراتبی مدیران با امکان تعریف زیر شاخه برای هر مدیر پشتیبانی 1 ساله

-------------------

قیمت: 3،500،000 تومان



نرم افزار جامع مدیریت آموزشگاه
نرم افزار جامع مدیریت آموزشگاه

بزودی لیست امکانات کامل بارگذاری خواهد شد.



نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان
با مدیریت ارتباطات مشتریان "بیدار"، آمار فروشتان را متحول کنید.

مدیریت ارتباط با مشتری ؛به همه فرآیند ها و فناوری هایی گفته می شود که در سازمان ها و شرکت ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ مشتریان فعلی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می رود.دغدغه تمام مدبران سازمان ها و مدیران فروش، افزایش فروش با کمترین هزینه ها می باشد.با توجه به تحقیقات به عمل آمده 80% خرید در دنیا از طریق تبلیغ شفاهی انجام می شود.از این رو برای بهره مند شدن از این سهم از خریداران بایستی بتوانیم مشتریان خود را به مشتریان وفادار سازمان خود بدل کنیم تا از این رو این دست از مشتریان ما در واقع مبلغان ما در جامعه باشند.